Trist med söndag.


und ich lieg daneben


Den här dagen har varit oroväckande bra. Fram tills nu.

Miss C ringde förut och frågade om jag ville följa med henne och A till McDonalds och sedan ut till något ställe på S och bada. I tron om att jag bara skulle ligga och läsa på stranden och inte alls bli lockad av att bada följde jag med. Väl där så blev jag sugen och följde med C och A ner i vattnet. Det var kallt, och nu har jag i alla fall doppat mig. Första doppet i Sverige på två år. Det ni! Och jag har visat mig offentligt i bikini utan att ha badshorts på mig. Taadaa.

Sedan solade vi, och jag låg verkligen still utan att bli rastlös i två timmar. Det är helt galet. Vi köpte glass och kollade på vattenscootrar som åkte förbi. Sedan skjutsade A hem oss och vi gick och köpte kött och en grill och satte oss ute och grillade. Det var sjukt skönt. Men solen försvann för fort bakom hustaket så vi gick in till mig och satte oss i köket och tjötade skit.

Och nu har jag hamnat här. Jag kan snart spela Reden helt utantill, och jag är nöjd med det.
Det enda som stör mig just nu är alla lögnerna, och hemligheterna. Och att det är söndag.

Det var det sista för idag. God natt mon ami.

Küss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka lögner och hemligheter?

2008-06-02 @ 00:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0