Så kan det gå..

Jag och Elin begav oss ut på sjön. Det blåste - väldigt mycket - men jag skulle ut i alla fall. Vi hann vara ute i några minuter, och vi hann till och med ställa oss på en ponton ett par gånger. Att åka så är bland det härligaste som finns, om det inte kommer en våg som hamnar ovanpå och trycker ner den i vattnet, för så kan det gå så här.

Det hände oss. Och vi låg i vattnet i säkert 30minuter innan dom kom och hjälpte oss att vända den rätt. Men det var jävligt kul. Det är skönt att åka med Elin för hon blir sällan rädd, och blir hon det så märker jag inte av det.

Jag kan meddela att det blåste som fan, men att vattnet var varmt (tack gode gud för det).

Nothing is gonna hurt you. Not while I'm around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0