Okej, det här börjar gå för långt.

Jag har sovit fyra timmar i natt. Jag vaknade halv fem imorse. Jag skojar inte. Jag vaknar halv fem och sätter mig upp i sängen, JÄTTE PIGG. Det borde jag verkligen inte vara, och det är här bara helt sjukt. Jag försökte somna om, men icke. Jag är verkligen ingen morgonmänniska, och för det mesta är jag sjukt vresig och irriterad om jag blir väckt/vaknar innan klockan nio. Och vad är min första tanke när jag slår upp ögonen? Jo, "jag måste rädda världen"! Till mitt försvar kan jag berätta att jag drömde om att jorden höll på att förgöras, och att Röda korset (!) sökte volontärer som skulle bygga ett stort rymdskepp.. osv, osv.

Vid kvart i sex hade jag så tråkigt så jag gick och duschade. Bara för att få tiden att gå. Jag var på jobbet kvart över sju (!) och idag har jag haft ett stort problem med dörrhandtag. Varje gång jag ska gå igenom en dörr tar jag tag i handtaget och trycker det/drar det mot mig. Eftersom dörren inte går upp så blir jag irriterad, och sedan inser jag att jag måste trycka ner handtaget för att kunna öppna dörren. Detta har jag gjort fem gånger hittills, och det enda jag kan skylla på är att jag går runt och tänker så mycket. På allt och ingenting. Jag lever i min lilla fantasivärld. Och det börjar gå lite för långt.


Geh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0