Joakim Thåström

Just nu håller denna mannen mig sällskap;


Han är alltid magisk i mina öron.
(Tack Good Charlotte för att du genomled 75minuer med musik som jag vet att du hatar.)

Har lyssnat på en massa bra musik hela dagen. Massa Tokio Hotel (så klart) men också Silverchair, som jag inte lyssnat på sedan flera år. Ana's song - kopplad till hemska minnen - ger mig rysningar, den är fortfarande så frukstansvärt bra som den var då. Men man måste lyssna på den jätte högt. Annars försvinner charmen ;)

Min hörsel har nog blivit ännu sämre i helgen. Jag måste lära mig att använda öronproppar - allvarligt talat.


Just nu har jag Simple Plans How could this happen to me på hjärnan.
Den kommer jag antagligen att somna till nu.

mina ögon svider. God natt.
ta hand om er är ni snälla.

I love the way you love me, but I hate the way I'm supposed to love you back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0