Ich bin da, wenn Du willst

Jag vaknade med An deiner seite (Ich bin da) på hjärnan. Eller By your side, som den heter på engelska. Det är kanske därför jag är på så bra humör just nu. Och för att jag sov länge! Min bror knackade på min dörr klockan kvart över elva och väckte mig. Han skulle åka hem hade han fått för sig, och det var nog lika bra att han väckte mig annars skulle jag nog fortfarande sovit.

Så jag gick upp och såg på Zimmer 483 dokumentären, och nu ska jag snart slå en pling till Miss C och fråga henne när vi ska äta. Jag ska grilla idag igen, och det ska bli sjukt gott. Fint väder är det ute också. Jag har blivit brun, och tänkte bli ännu brunare idag.

Ha det bra så länge, så hörs vi snart.
Küss

Just nu i högtalarna: Liam - In Extremo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0