Det finns bara ett enda sätt att brinna upp.

Igår var det karneval i Lidköping. De La Gardiegymnasiet klär ut sig till olika saker och går runt i stan. Min bror var svamp. Han var grymt snygg. Ska se om jag kan få tag i en bild och lägga upp.

I natt drömde jag att jag brann upp. Och i morse kände jag rökdoft i lägenheten. Tjoho.
Spelade gitarr större delen av kvällen/natten, det var gött. Vaknade varje timme och kände mig jätte pigg.
Jag tycker illa om värmen, den tär på mig.

Men jag fick reda på en sak som gjorde mig väldigt glad förut. Jag får semester ersättning (Jag är timanställd). + en grej till som gör att jag kommer att ha råd med en gitarr i sommar. Jag blev så himla - himla glad..

Tack.. verkligen.

Stay tuned -


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe jaha ;). Tack så mkt, ja vi hade det jätte roligt :D Jag tar studenten på torsdag så det lär bli en hel del bilder :D. Texten? menar du hilf mir fliegen?? <3

2008-06-03 @ 12:21:05
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha okej :P ja den är ganska så ny :P vad gör du idag då? :)

2008-06-03 @ 14:15:00
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0