Smögen <3

Jag blev väckt vid tolv när mamma ringde och frågade om jag skulle med till Smögen.
Så det är där jag har tillbringat hela dagen. Jag såg drömhuset som jag såg första gången när jag var åtta, och som jag fortfarande älskar älskar älskar! Helt underbart. Senast vi var där var det till salu. 7mille ville dom ha för det, och idag vill dom väl antagligen ha ännu mera. Men ack så vackert det är. Underbart..



Nu ska jag pyssla lite med photoshop, sen ska jag gå och lägga mig. Vi får se när det blir, men jag tänkte lägga mig innan två i alla fall ;)

Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag har haft.
Küss

Kommentarer
Postat av: martin

det hade ju faktiskt kunna varit snyggt om man skrapat bort all senap och bytt ut fasaden :) modääääärnt ;)

2008-07-14 @ 15:27:16
Postat av: Sofia

hur kunde jag veta att du skulle tycka så? ;)

2008-07-14 @ 17:16:58
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0