Ookej.

Jag är för en gångs skull pigg. Jag känner att jag vill ge mig ut och springa, ja - till och med i denna värmen.
Igår var det skönt att vara på gymmet en stund, även fast jag var helt slut och värmen höll på att döda mig. Men efteråt, när man tog en välförtjänt dusch var man sjukt nöjd med sig själv (:

Såg dom två sista avsnitten av Queer as Folk igår. Hjälp säger jag bara! Jag har aldrig varit så irriterad på ett slut i en serie - någonsin. Det var verkligen jätte dåligt, och jag blev nästan förbannad på riktigt. C satt bara och skrattade åt mig.

Gissa vem som har tappat bort sina CSN papper?
Eller ja, dom ligger väl i någon flyttlåda. Antingen hemma eller i Jönköping. Vilket som är det sjukt jobbigt.

Mitt hål i örat är helt fucked up. Jag måste nog ta ut det, men jag kan inte göra det riktigt ännu. Svullnaden måste gå ner så att jag kan greppa tag om själva smycket. För det gör sjukt ont att försöka ta ut det nu.
Varför lär jag mig aldrig?

Snart är det brunchrapporten på P3 och det brukar vara bra, och roligt.
Ikväll blir det operation rensa lådor + städa rum (som har blivit otroligt stökigt på tre dagar, det är helt galet). Hoppas att eran dag blir helt okej, och inte alltför varm och eländig.

Küss


Bill Kaulitz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0