Märkt för livet.

I perioder kommer jag attt ångra mig hela livet ut.

Sitter och lyssnar på Simple Plans senaste platta. Dom är verkligen helt underbara. På riktigt. Varenda låt är magisk.

I måndags - när jag var på stadt - så gick vi på toa. Det var lång kö (som det alltid är till tjejtoan) och jag lutade mig mot en vägg. Efter en stund kände jag ett stick, och det kändes som om jag blivit stucken av en geting. Det gjorde ont en stund, men gick över ganska fort. När jag vände mig om för att kolla vad det var så visade det sig att jag hade lutat mig mot en glödlampa. Idag har jag ett halmåneformat märke. Förut kliade jag på det, och rispade bort den övre lagret hud så att det började blöda. Det gjorde svinont, och nu har jag plåstrat om mig själv lite.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite.
Küss

scream - 'til you feel it, scream - 'til you believe it

Kommentarer
Postat av: SOMA

så str det för mig me nu :O tror det bara funkar förtsa o andra dagen i sverige elr nåt :S vet inte ritkigt...har blviit så med alla andra filmer också.

2008-07-18 @ 10:23:46
URL: http://somaa.blogg.se/
Postat av: SOMA

du har fixat nu så det borde funka nu ;D

2008-07-18 @ 10:25:28
URL: http://somaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0