Lägesrapport.

Som det ser ut nu så ska jag flytta min kära säng till Jönköping i helgen. Vilket betyder att jag inte ska bo kvar här i lägenheten efter helgen. Känns inte så himla roligt, men vad ska man göra? Försökte få tag i besiktningskillen idag också, men han har semester. Så nu måste jag ringa till dom som ska ha lägenheten efter mig och säga att dom inte kan flytta in direkt. Tja!

Var och fikade med underbara Linnéa idag. Gud vad jag har saknat den kvinnan! Hon är verkligen en av dom bästa människorna jag vet!

Var och såg på Mamma Mia musikalen igår. den var faktiskt helt okej. När jag kom hem började jag packa ner tallrikar och sån skit. Och låten som spelades blev Chiquitita med Abba - mycket bra.

Nu ska jag över till Charlotte och få henne att se på Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta.

Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0