(:

Det är sjukt vad jag träffat folk det senaste.
I dag träffade jag Malin, som jag inte träffat sedan gymnasiet. Jag kände igen henne på grund av hennes tatuering ;)
Hon var lika snygg som vanligt, och det visade sig att hon gillar Tokio Hotel, så jag har en dejt till en TH konsert i höst. Faan vad gött.

Det var helt okej ikväll. Om man bortser från en störd kille jag träffade och umgicks med i typ två timmar. Eller om det var jag som var störd (han påstod det), men jag vet inte riktigt.. Jag orkar ändå inte tänka på det.

Det var så kul att träffa Malin, och vi betedde oss verkligen som om vi var fjorton igen. Det var ganska skönt.
 gott att Elin var där, kan jag säga.

Nu slutar jag innan jag skriver något helt värdelöst.
God natt, Küss

Tänkte på dig ikväll.

Du wirst für mich - immer heilig sein <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0