Under my umbrella - ella - ella

Idag är jag nöjd. Mina kläder är sköna och bekväma (det brukar dom ju iofs alltid vara) och mitt hår är fluffigt och lent. Det var bara för att jag orkade göra iordning det idag, men det resulterade ju i att jag kom lite för sent till jobbet, men.. what ever (jag hörde röster ifrån filmen white chicks i huvudet, är inte det en skit film så säg?)!

Var och slängde i mig en pizza förut. Det var mumma. Gott med löning idag, aight? Hm, ikväll ska jag hem till Blomberg. Mina kusiner har kalas, så jag ska vara där en liten stund. Ska betala hyran också, tycker det verkar vettigt.

För er som inte snappat upp detta kan jag bara meddela er att; Det blåser som FAN ute. Det är helt sjukt.
Ikväll går det (hoppas jag) en bra film på fyran. Den heter The Jacket och jag har velat se den jätte länge. Adrien Brody har så sjukt stor näsa att jag antagligen kommer att sitta och stirra på den i hela filmen. Gjorde denna upptäckt i gymnasiet när jag och min klass gick och såg Pianisten på bio. Mycket bra film för övrigt.

Ska gå på stan imorn. Ska till stadium och förhoppningsvis köpa en fleecetröja. Behöver även lite sockar och ett par vantar. Intresseklubben antecknar?

Nej, nu ska jag försöka göra ett sista ryck inför helgen. Sitter och räknar ut Effektbehovet på De La Gardieskolan. Mycket, mycket, mycket roligt. Men tydligen väldigt nödvändigt. Jag saknar den skolan lite faktiskt. Jag skulle vilja gå om dom åren, nu när jag mår bra och inte går på mediciner. Skönt att den värsta skiten är över, och förhoppningsvis aldrig kommer tillbaka.


image248

Tack alla ni, som stod ut med mig när det var som värst. Tack mina vänner för att ni fick mig att gå i skolan och äta och göra mina uppgifter. Tack ni som tog med mig utanför huset och på olika aktiviteter. Tack för att ni räknade med mig.
Hur fan orkade ni?

Nåväl, helg - som sagt.
Hejdå, ta vara på er, så hörs vi på måndag igen.

Om åtta dagar åker vi



Hittade precis en sida där en mina favoritfotografer fotat kändisar som Disneyfigurer. Två flugor i en smäll, so to say. Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vill inte vara den som är den men det var på gymnasiet som du var och såg Pianisten. Annars hade ju jag varit med och det var jag inte. Dessutom minns jag att du sa att ni skulle se den..
Trevlig helg babe!

2008-01-25 @ 18:48:36
Postat av: Ahå

svar: Förlåt för att jag inte skrev tillbaka på din kommentar, brukar oftast svara så snabbt jag kan, men har varit allt för ivrig och upptagen de senaste dagarna. Men nu är jag tillbaka igen! :) Krams!

2008-01-28 @ 06:53:37
URL: http://superahoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0