Trött och åldersnoja.

Visst, jag vet att det är måndag och att det alltid är jobbigt att kliva upp.
Men SKABB var skönt det är att det börjar vara ljust på mornarna nu!


image226I lördags fyllde jag 21, och det kom hem alldeles för mycket folk till mig samtidigt för att jag skulle koncentrera mig. Allt var suddigt och varmt. Jag har alltid, och då menar jag alltid haft ångest för att fylla år, men i år så kändes det inte ens som om jag fyllde år, vilket faktiskt var väldigt skönt, på ett sätt.

Jag fick i alla fall lite handdukar och ett fint nattlinne utav min familj. En film (Chaplins pojke) och en skiva med några jag inte minns namnet på. En gammal stationsklocka ifrån min bror, en himla massa blommor (misstänker starkt att min mor talat om att jag "behövde" blommor) nåväl, snygga var dom i alla fall! Av Miss C fick jag fem kort som var inramade. Mycket fina. Av min andra bror fick jag en halv pizza - den äldre, så klart - som kom hem ifrån Göteborg för min skull (:

Imorn ska jag äntligen till skövde, och det ska bli så skönt! Jag har saknat det. På onsdag ska jag nog på bio med De två E:na.

Annars har helgen varit grymt slapp! Igår så lagade jag spagetti och köttfärssås, vilket - faktiskt - gick väldigt bra. Jag förstår inte alls hur jag lyckats stänka ner hela köket med köttfärsås.. Jag kan meddela att det gör jätteont att få en varm kastrull på sin bara fot. Och att det är jätte svårt att ta bort sås som verkligen torkat in i tapeten.

Filmer sedda i helgen: Troja, Corpse Bride, Nightmare Before Christmas, Forrest Gump, Disturbia och Walk the line samt Domestic Disturbance. + diverse tv tittande. Fan vad jag hatar det! Jag sitter alltid framför tv:n.. skit skit skit skit!
Jag har alldeles för mycket fritid.

Jag måste ringa till comhem idag. Jag har snart kommit över min telefonfobi.
Tjing, så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0