Tillbaka.

Det är måndag. Behöver jag säga mer?

Helgen har bestått av mycket - mycket - handboll. Kul att Danmark spöade Kroatien, och kul att varken Tyskland eller Frankrike var i final för en gångsskull. Saknar dock spänningen som fanns i Em finalen 2002 mellan Tyskland och Sverige. Herre jävlar!

I fredags var det kalas för E & E. P var där och gav mig lite små ångest. Han har börjat pensionsspara, det kanske jag också borde göra? Jag är skitdålig på allt sånt där. Jag är inte med i A-kassan heller, som alla har tjatat på mig i två år att jag ska gå med i. Och jag VET att jag borde göra det, men än så länge har jag klarat mig fint utan. Attans..

Annars har helgen varit rörig och ganska deppig.
Jag har lagat korv stroganoff och jävlar vad gott det blev!
Tack för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0