Paus

image219


Jag tänker ta en liten paus ifrån bloggandet ett tag (egentligen borde jag ta bort den, men hade inte hjärta till det). Jag behöver samla mig lite, och inte vräka ut allting här. Jag är ostabil för tillfället, och vill inte göra någon ledsen. Jag ber om ursäkt för mitt beteende igår/inatt, jag var ur gängorna hela gårdagen och natten. Jag gjorde och sa saker jag inte borde - och det vet jag.

Nu slutar jag för stunden, innan jag skriver någonting jag ångrar.
Ha det bra så länge, och ta hand om er. Ni är guld värda.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Åh gillade du det? :D
De är så sjukt bra... jag har lyssnat på dem och enbart dem i typ en månad nu ^^ haha... Tröttnar aldrig :P

2008-01-05 @ 11:59:44
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0