Okej, jag erkänner

image237

Jag står för dagens (kanske veckans) klantigaste sak. Det har inget med att ramla i trappor (tack och lov). Nej, det var så här;

Jag kände en liten stunds glädje över mitt jobb. Hoppandes fram mot en dörr, sliter upp dörren och får dörren rakt i huvudet så att jag trillar baklänges ner för rampen. Efter mig kommer J och han viker sig dubbelt av skratt - tills han inser att jag faktiskt fick lite ont. Då bjöd han mig på choklad istället. Men jag kommer ändå att få en bula (:

Jag bjuder på det, för den här gången. Slutar jobba om en timme, då ska jag skutta ut till bussen och åka och simma en kilometer. Det ska bli gött. Hoppas det inte är lika mycket folk som förra veckan..

Tandköttet gör ont. Smärtan har spridit sig till örat. När jag äntligen tog mod till mig och ringde, så har dom inte telefontid. Vad i helvete?!

Hejdå,
image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0