"Is that a cat being gutted by a fishing knife? No! That's my son.."

Jag har haft noll inspiration idag och har därför inte skrivit något här förrän nu.


image253

Saker som bör göras idag/imorgon eller på lördag:
  • Träna - styrka och motion
  • Börja packa inför helgen (eftersom det antagligen inte kommer bli gjort imorrn)
  • Gå till Stadium och intersport och köpa ett par varma handskar.
  • Spela fiol innan klockan blir tio och jag upptäcker att det är för sent att börja spela.
  • Spela panflöjt (okej, de senaste två punkterna är kanske inte prioritet ett)
  • Plocka upp ALLA kläder som under någon outgrundlig anledning har hamnat på mitt sovrumsgolv.
  • Köpa glödlampor till min lampa som jag fick av min mor igår.
  • Köpa mat att ha under tågresan.
  • kolla på gårdagens scrubsavsnitt, innan jag spelar över dom (:
  • Äta upp mina bananer (ihop med vaniljyoughurt) innan dom blir mögliga

Saker jag absolut inte borde göra idag/imorgon eller på lördag:

  • Hyra en film
  • Se för mycket på tv
  • Äta tjockismat
  • Gå i affärer och köpa onödiga saker jag inte behöver (exempelvis ljus och kläder)
  • Ge vika för Miss C:s eventuella önskemål om onyttig mat
  • Slänga mina bananer, som absolut är ätbara

Nu är jag skit trött, så jag ska gå och umgås med min pappa.
Hej, så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0