"I remember little things you hardly ever do"

En behaglig känsla kom över mig igår när jag låg i min säng och försökte sova. Jag kände mig lycklig för första gången på mycket länge. Jag är skapligt nöjd med min tillvaro och jag trivs i mitt liv just nu.. Där och just då kände jag mig bara så himla.. lättad.

Jag förstår mig inte riktigt på USA:s röstningssystem..

Fick hem min byrå och soffa igår, så nu är min lägenhet komplett, och den är snyggast i hela världen! Det tog tre timmar att skruva ihop byrån och vi var inte klara förrän halv elva. Sedan blev det scrubs, och sedan sängdags. Glömde av att äta och hann inte dammsuga (tyckte det var dumt att störa grannarna mer än nödvändigt, med tanke på att jag hammrat konstant i någon timme).

Ikväll ska jag försöka göra köttfärssås. Det kan bli intressant.

Gårdagens låtar gick i Bon Jovis tecken; Livin' on a Prayer och I'll be there for you

Because of you,
I learnt to play on the safe side so I don't get hurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0