En typisk medelmåtta

 Jag är nog en ganska tråkig person. Jag är ingen man kollar på två gånger om man möter mig på stan. Jag är inte heller en sådan person man stannar och pratar med om man möter mig på stan. Men det är faktiskt ganska okej, jag är sämst på att kallprata, och sämst på att hålla igång samtal. Jag vet att det inte bara är min uppgift att hålla igång ett samtal, men oftast känns det som det. Anon har sagt att jag inte borde ha så höga krav på mig själv när jag är i andras sällskap, men jag vet inte om jag har det?

Jag kan också helt ärligt säga att det finns allt för mycket skit på tv. Ett exempel är ju från i våras när det gick ett program på tv med Sofia (Eriksson) Wistam. Top Dog, en modell tävling för hundar. Jag var som fastklistrad vid det där förbannade programmet! Och jag tycker inte ens om hundar - inte alls. Och  i helgen har jag fått reda på allt jag inte ville veta om David Beckham, taniga kändismammor, onödiga relationsproblem - som inte borde redas upp i tv, sett paris hilton och nicole richie strosa omkring i simple life 3, och min absoluta höjdpunk - The biggest looser - som helt fick mig att sluta äta min uppvärmda pizza och gå och slänga den i sopet. Jag tror det var ett tecken på att jag inte ska äta skräpmat längre.

Senare på kvällen gick jag till miss C och moffade i mig chips och godis i mängder.

Helvete, det är ju scrubs ikväll, fast jag har ju redan sett dom avsnitten, så jag kan faktiskt försöka gå och lägga mig och somna innan två. Fast det blir ju svårt om man kollar på My name is Earl innan, attans!

- - - OBS! I-LANDSPROBLEM OBS! - - -
Jag ogillar att ha fler än tre tv kanaler!
- - - OBS! I-LANDSPROBLEM OBS! - - -


image220I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why don't you like me?
Why don't you like me?
Walk out the door!


BTW; Jag har börjat tycka att Alicia Keys låt No one är väldigt bra. (Jag vet, jag upptäcker musik 500 år efter alla andra)

-everythingisgonnabealright-

Idag på TV4 16.40; Napoleon Dynamite

Såg Arn filmen i helgen, och den var väldigt bra. Kul att stenbrottet i Hällekis fick vara Axvalla hed. Jag har tänkt köpa klostret i Varnhem och bo där. Någon mer som är på?

Kommentarer
Postat av: sandra

Åhh tack! Vad kul att du gillar min blogg!
Vad jobbar du med?

Kram på dig!
Sandra*

2008-01-07 @ 15:28:30
URL: http://hollywoodah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0