Attans persika!

Okej, det var |----| så nära att jag ringde till comhem för att beställa bredband. Gjorde jag det? Nej, det gjorde jag inte. Hur svårt kan det vara? Helvete!

Jag har varit så inställd på att jag ska komma in på skolan i höst. Men så igår så bankade pappa in osäkerheten i mig. Det är inte alls säkert att jag kommer in, även fast jag skulle gjort det med god marginal i höstas (men glömde skicka in mitt ma b betyg). Det är inte alls säkert att jag kommer in bara för att jag skulle gjort det i höstas. Vad ska jag göra då..? Fan också.. jag kommer säkert inte in..

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är klart att du kommer att komma in. Du måste ju söka iaf annars så kan du aldrig veta. Men intagningspoängen brukar ligga på ungefär samma så det är säkert lugnt!! Om du bestämmer dej för att göra något så kommer du att klara det!

2008-01-25 @ 11:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0