A glass of water longing for the ocean

[tack alla ni som snubblar in på min blogg. kul att det är lite läsare som kommer i alla fall ;]

När jag vaknade imorse var jag ledsen. Jag slog på radion, och där på morgonpasset i P3 hör jag Frida Öhrns ljuvliga stämma. Varje fredag ringer morgonpasset upp några personer och väcker dom med en sång. Och en tjej hade önskat Release me med Oh Laura. Världens bästa låt. Verkligen.. jag älskar den här låten. Den påminner mig om så mycket som hänt under förra året och tidigare år.

Here you go;
Release me - Oh Laura



Btw, skönt med fredag - igen?
Veckan har gått jätte fort. Det är skönt.
Om två veckor ska jag till Åre. Det ska bli jävligt gött.
Åka skidor och snowboard i en hel vecka!

Ha en bra helg allihopa. Ta hand om varandra..

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, Christer är en kille som jag jobbade med förut. Han är så himla underbar!! Bäst faktiskt!!

2008-01-18 @ 16:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0