Whipped cream or chocolate sauce?

Inatt drömde jag att jag var den där bruden i Pepsi (?) reklamen, den där hon flyger iväg med en hellikopter och hela affären exploderar. Det var intressant.

Jag har tänkt mycket på vad jag skulle vilja heta om jag inte hette Sofia (vilket jag är mycket nöjd över). Som det ser ut nu så har jag några alternativ; Natalia, Faline, Holly, Selma eller Tilly. Och hade jag varit kille hade jag velat heta något att följande; Vincent, Byron, Kevin eller David. Anledningen till att jag började fundera är att jag har planer på att byta ut - evenutellt stryka - mitt mellannamn. Natalia har jag velat ha som mellannamn väldigt länge, men mamma har dåliga minnen med det namnet, och då känns det inte lika kul att döpa sig efter det.

Som liten ville många heta någonting annat. Men jag har verkligen alltid varit nöjd med mitt namn - Sofia är ett väldigt fint namn (och inte så där jätte vanligt). Jag har prövat lite med olika stavningar dock, men aldrig velat heta någonting annat. Dock har jag alltid varit missnöjd med mitt mellannamn och frågar någon vad jag heter så säger jag att jag heter Natalia. Det är faktiskt ganska få som vet vad jag egentligen heter (: Detsamma gäller min födelsedag. Fram till för typ två år sedan var det nästan ingen av mina vänner som visste när jag fyllde år - gött mos!



Jag vill bara att det ska bli helg! På fredag ska nog jag och V gå på bio i skövde. Sweeney Todd (äntligen!) och D kommer hem och jag ska passa på att kolla på E:s balklänning när jag väl är hemma. Den är säkert jätte fin!

Ikväll ska jag på Bandy med jobbet. Helt frivilligt. Jag har aldrig varit på en bandymatch och tyckte det var dags nu. Vi ska äta på Italia innan, hoppas det blir gott. Jag gillar Troja mer, men vad fan! Blir man bjuden, så blir man! Kanske skriver mer lite senare, 'til then - take care.

(ps. jag åker gärna hit, bjud mig! ds.)

Kommentarer
Postat av: martin

de ä ju cöla fö faun

2008-02-13 @ 16:56:34
URL: http://blogg.boeckling.se
Postat av: Bella

Sweeney Todd var oerhört bra! Jag fuskade och såg den innan.

2008-02-13 @ 22:12:58
URL: http://kallamigbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0