Typiskt!

image256


Det är helt jävla omöjligt att få tag i min storebror!
Jag har försökt att ringa honom i fyra dagar, han svarar inte, hans telefon är inte på.

Jag vet att jag inte heller är så lätt att få tag i alla gånger, men skillnaden är att alla (läs främst mamma och pappa) blir så grymt mycket mer oroliga för mig om jag inte svarar än om min bror inte gör det.

Det gör det hela väldigt jobbigt ibland. Jag är okej, för helvete!

Suck.
Han kommer hem i helgen i alla fall, så jag får vänta med att prata med honom tills dess. Och spöa honom i Singstar.


Snart slutar jag för dagen och ska åka och handla lite mat, göra matlåda samt ladda ner lite filmer (nu när jag äntligen kan!) + att jag måste se filmen jag hyrde på bibblan imorrn - återkommer om den imorgon.

Igår var det säsongsstart för Anna Pihl, en av mina favoritserier. Fast det kommer säkert att balla ur den också - precis som alla andra bra serier. dock inte scrubs ;)

Nej, nu ska jag göra ett sista ryck innan vi packar ihop.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0