Tro det eller ej

Men igår såg jag inte någonting på Tv. Jag fick skjutsa hem pappa efter bandyn (Villa bk - Motala; 11-6) och stannade hemma och umgicks lite med min familj. Kom inte hem förrän efter elva, och gick faktiskt och la mig med en gång. Gott. Dock var det segt att gå upp i morse ändå! Jag är inte morgonpigg för fem öre.

Dessutom har jag varit otroligt duktig och anmält mig till Högskoleprovet, och dessutom betalat för det. Fantastiskt. Går det lika dåligt som förra gången så går jag under jorden. Jag är sjukt dålig på prov, och lägger helt ovärda saker på minnet istället för det som jag egentligen ska komma ihåg. Men, det är sån jag är. Får väl gå till bibblan så småningom och låna ett gammalt högskoleprov. eller något.

Jag ska snart åka iväg till fifflers och köpa mig en god baguette, eftersom jag inte ätit någon frukost ännu. Nästan alla på jobbet är iväg på en kurs och jag kände inte för att följa med. Dom kommer tillbaka imorrn eftermiddag. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0