Torsdag

Snart är det dags för mig att gå och lägga mig.. Jag trodde att det var fredag idag, och blev lite ledsen när jag upptäckte att det inte var så.

Fick lite bilder ifrån miss C:s kamera idag. Fanns en massa bilder på mig sedan juldagen. Konstigt, konstigt. Det är absolut inte alkohol inblandad, om ni tror det. För jag dricker inte.



Och lite ifrån Åre (ni får bara två för jag är trött)


Fler bilder kommer när jag orkar, och inte känner för att hänga mig.

Hoppas att ni har haft en bra och lärorik dag.
Take care,
                 image234
(det är gulligt av er att komma hit varje dag och 'läsa' det jag skriver. tack)

Kommentarer
Postat av: Johan Eriksson

Tja. Roligt bilder från åre.

Bra blogg du har.

Vill du ha mer bilder från åre skicka ett mejl. det blev något fel på den du skrev till mig.

2008-02-14 @ 23:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0