Jag är trött på att vara biroll.

image254

Mitt huvud är så jävla fullt med skit just nu. Det väger flera ton och tynger ner min kropp så att jag ligger på golvet, utan ork att resa mig. Jag är trött, jag har sovit mycket. Jag har ont i rygg och knän för att jag tränat för mycket. Jag känner mig som en biroll i mitt egna liv, det känns inte riktigt rätt.

Jag känner mig stressad. Jätte stressad. Jag har så mycket jag vill hinna med innan jag blir gammal. Jag vill flytta utomlands, jag vill se en massa saker och lära mig en massa saker. Samtidigt vill jag utbilda mig - inom två områden. Hur ska jag hinna? Jag hatar att ha åldersnoja, men jag har haft det väldigt länge. Jag är 21 år, och det känns som jag inte åstadkommit någonting bra över huvud taget.

Förlåt för detta, men det har gnagt sig in i mitt huvud.
Jag skriver mer sedan när jag lugnat mig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0