Heja Sverige!

Just nu pissregnar det.
Jag ser två positiva och en negativ sak med detta.

+
¤ Det kommer att lukta gott när det slutat.
¤ Jag är tacksam att jag sitter inomhus

-
¤ Jag hoppas att det kommer att sluta regna om någon timme då jag ska gå till bussen. Det finns ingenstans att skydda sig mot regnet. Dvs; jag kommer att bli jätte blöt.

Spänningen är olidlig.


Ikväll ska jag försöka se på Juno som fått väldigt bra kritik.
Sugen på att se På smällen också. Hur det nu kommer sig.

Edit:

15:45
för er intresserade så är det uppehåll nu en stund.
 
15:57
fan, nu började det regna igen. Jag har ingen mössa och ingen reflex. Saatan.

Idag har jag fått reda på att det är 500spänn i böter om man blir haffad av polisen och inte har körkortet med sig. Jag har nästan aldrig körkortet med mig längre. Mycket dumt. Jag har snart haft körkort i tre år, vad fort tiden går (:

Ha en bra kväll på er.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0