Bokrea

Jag är så arg! Jag har varit arg hela dagen, och jag vet inte ens varför. Men inom mig så har jag en ilska som vägrar lämna mig. Satan. Det brukar dock underlätta när jag kommer hem..

 För er som missat detta så börjar Bokrean idag. Jag ska själv gå till bussen och spana in den nu tänkte jag. Har spanat in en bok som jag ska köpa. 1001 coctails. Tänkte bjuda miss C på några på fredag, nu när jag har pengar och har råd att gå till systemet. Fast det är bara tisdag idag och mycket hinner ändras innan dess.
Fast jag behöver ett par nya skor. Dom här skorna har börjat läcka in nu.

Har varit trött hela dagen, inatt sov jag på tok för mycket. Och vaknade faktiskt inte en enda gång, det är första gången på jag vet inte hur länge. Skönt var det i alla fall..

Måste komma på att föra över pengar också.. satan! Måste sluta beställa kläder och annat över internet. Måste egentligen sluta handla över huvud taget. Jag har alltid hatat det, och nu börjar jag tycka om det. Satan!

äh, jag åker hem och sover istället..

Kommentarer
Postat av: martin

videon till superheroes är ju dunderskön :)
lätt att jag ska till bunnyville i sommar ;)

2008-02-26 @ 16:03:02
URL: http://blogg.boeckling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0