Tala om alla lögner, på ett sätt så att jag tror dom.

Vart i Gbg hela dan. Hälsade på min bror som gjorde en jätte god sallad till oss. Till efterätt åt vi banan, äpple och vindruvor med smällt choklad över.. Herregud vad gott det var.

Vi åkte in till nordstan och stapplade omkring där en stund. Var inte jätte mycket folk, men tillräckligt så att man skulle känna sig så där lagom instängd och nervös. Vi hittade världens bästa musikaffär, och jag och pappa gick omkring där en bra stund och såg på alla vackra instrument. Jag hittade också en jätte häftig affär med en massa bandtröjor och andra häftiga tröjor + en massa cdskivor. Mamma fick släpa ut mig ur affären. Köpte inget där inne, tyvärr.

Vi gick till fiskarekyrkan och kollade på fisk. Jag hatar fisk, verkligen. Det luktar så fruktansvärt äckligt och ser dessutom jätte oaptitligt ut. Dom hade levande hummrar där i ett jätte litet akvarium, djurplågeri kallas det. Det såg så hemskt ut att jag var tvungen att gå ut därifrån. Dom tittade på mig på ett mycket obehagligt sätt (hummrarna alltså).

Vi åkte hem till Viktors lägenhet och hämtade lite grejer som han behöver. Hans lägenhet luktar verkligen avlopp. Jag trodde att han överdrev, men tyvärr gjorde han inte det.

Jag ska se klart slutet på Djävulen bär Prada, och sedan ska jag gå och lägga mig.
Just det, gav Leonita och Egzona en nyårspresent. En ny design. ska lägga upp en bild på den imorrn, om jag hinner.

Kom hem med en lång kofta ifrån Zara. Svart så klart. Samt en underbar liten bok om skådespelaren James Dean.


God natt, küss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0