Taken

Måste tipsa om en film som heter Taken.


Hade inga förväntningar över huvud taget på denna filmen. Liam Neeson var med, och han är en grym skådis, därför såg jag den. Den var sjukt bra, jag måste verkligen säga det. Den var inte så där sjukt överdriven som sådana här filmer lätt kan bli. Det höll en jämn nivå genom hela filmen, och var inte seg eller trist en enda sekund.

Eftersom jag är så sjukt dålig på att berätta vad filmer handlar om så tänker jag bara säga det nödvändigaste:
Liam Neeson spelar en fd spion som måste använda sina gamla spionkunskaper för att rädda sin dotter som blivit kidnappad av människohandlare i Paris.

Här är trailern:


I told you I would find you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0