Take a breath, I pull myself together.

somnade inte förrens halv två inatt. Låg och läste den där förbannade boken. Man blir ju fast totalt! Läste lite i morse också, vilket resulterade i att jag missade bussen. surprise!

Jag gjorde världens godaste mat igår. Hade någon geggig sås, kalkon och wokade grönsaker. Till det åt jag tomat och spaghetti. Det var äckligt gott. Idag ska jag nog äta lasagne... Just nu skriver vi på våran rapport. Det går mer framåt än bakåt och det är posetivt.

Igår saknade jag Paris och Berlin så himla mycket så att det gjorde ont i mig. Jag ville bara tillbaka, och åka buss genom stan och lyssna på lokalbefolkningen och äta god mat. Jag saknar det så otroligt mycket. Jag och Malin ska sticka till Tyskland nästa år, för konserter. Jag ser verkligen, vekligen fram emot det! Ska bli så kul!

Bob Dylan kommer till sverige i mars! men har inte råd att gå :S trist, men så är det.
Nu får jag väl försöka engagera mig i våran rapport.

Ha en bra dag, küss
save you - simple plan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0