Stich ins glück

Jag mår faktiskt jätte bra. Känns lite konstigt, men samtidigt underbart - så klart.
Jag känner mig väldigt kreativ. Speciellt idag. Jag har gjort klart en bloggdesign, som kommer up ikväll, och jag ska snart rita något fint i illustrator. Eller bara lägga mig ner och läsa. Känner mig inte alls lika stressad längre..

Det är mycket snö här idag. Kolla in på Nevnariens bilder så ser ni. Det mesta har väl smält bort, men det finns allt lite kvar fortfarande. Gotti.

Imorrn ska vi redovisa vårat projekt. Vi fick tillbaka vår tidning och folder ifrån tryckeriet och det blev lite småfel, men vi hoppas att inga lägger märke till det. Jag och alex var sjukt aktiva idag när vi skulle skriva våran TRÅKIGA rapport. På två och en halv timme lyckades vi komma på EN riktigt bra mening. En enda, vi kände oss väldigt stolta.

Vi knåtade ihop en säljande presentation på ett par minuter, samt en powerpoint som vi ska redovisa imorrn. Sen ska vi rösta vilket förslag som är bäst, och den som vinner får ställa ut sitt på en mässa i Elmia i Januari. Skulle vara guld.

Vi handlade godis idag, som vi ska ha imorrn. Eftersom jag och Alex bara äter godis En dag i veckan (vi försöker skära ner på det) så fick jag inte äta någonting utav det. Anna köpte dock en salmiakbalk och en liten geisha till mig, som jag kan äta imorrn. Jag ser fram emot det.

Om jag fick välja en sak, som jag var tvungen att äta jämt resten av mitt liv så skulle det lugnt kunna vara salmiakbalkar. Eller djungelvrål, det är världens godaste godis, och jag har älskat det ända sedan jag var pytteliten.  Inget är så gott som saltlakrits.

Nu ska jag slå mig ner framför TV:n, ska kolla på Andra Avenyn och sen på Röd Drake. Tror jag. ska i alla fall inte sitta mer vid datorn nu (yeah, right).

Håll tummarna för oss imorrn!
Kram

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Håller tummarna!!

2008-12-11 @ 20:29:12
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: sara

svar>> haha jag älskar meed fåret! :D

2008-12-12 @ 13:58:14
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0