Naaw.

Blev precis på super humör. Det är helt sjukt vilka humörsvägningar jag har. Jag är snygg i håret - vilket är väldigt sällan. Jag känner mig relativt smal, och jag känner mig sjukt duktig. Bara allmänt super bra.

Pratade precis med en vän på msn som gjorde mig superglad! Tänker inte berätta någonting ännu, inte förren personen gått ut med det själv. TACK, du gjorde verkligen min dag (:

Jag har riggat upp min dator, så att jag slipper att sitta vid pappas, som hänger sig hela tiden.
Haha, mamma kom precis in i rummet och såg på mig och suckade. "Ser du på bilder av den där tjommen nu igen?"
Hon menar Bill. Och ja, det gör jag. Och ja, jag känner mig som en fjortonåring. Jag kan leva med det.

Ser nu att klockan är tio. Jag borde börja bli trött. Jag ska sätta på en film, och äta lite snickers, sen ska jag reta min bror som ska upp klockan fem imorrn, sen ska jag kanske gå och lägga mig.

"Men dricka, det är ju inte så farligt" ... "Jag uppmuntrar det inte, men det är inte farligt"
- Mamma till oss i bilen.

Ah remember me,
I used to live for music
Remember me,
I brought your groceries in
Well it's Father's Day and everybody's wounded
First we take Manhattan, then we take Berlin


Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Du är så söt!

2008-12-23 @ 16:55:06
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0