Munsår.

Varför just jag? Igår vaknade jag med munsår, som nu växt så stort så att det täcker halva ansiktet (ja, det känns faktiskt så). Det svider, och jag vill bara klämma på det. Det brukade jag alltid göra när jag var yngre och ville plåga mig själv lite extra. Ni som brukar ha munsår vet hur förbannat ont det gör att klämma.

Är fortfarande inlindad i ett lyckorus. Jag sitter och kollar på Musikhjälpen på tvåan. För stunden är Henrik Torehammar programledare, och jag älskar honom. Han är så sjukt underbar!

Jag ska snart ge mig ut på stan, kanske träffa Anna, eller åka ut till A6 och spana in saker jag inte har råd med. Jag måste i alla fall göra någonting, kan inte sitta inne hela dagen. Funkar inte så ;)

Har inte kollat ut genom fönstret ännu, så jag är lite osäker på vädret, men jag skymtar lite snöfläckar och grönt gräs. Det är nog varmare idag i alla fall.

"det bästa jag vet är när sofia gör något klumpigt och när alex är korkad.. ♥."
- Anna på sin facebook profil.

Till mitt försvar måste jag säga att jag har så många tankar i huvudet samtidigt, att jag ibland glömmer bort vad jag håller på med för stunden. Vilket brukar resultera i att jag snubblar, går in i dörrar eller tappar saker.


Hoppas att ni får en bra dag. Vi hörs ikväll.
Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0