Min julaftonskväll

JAG HAR SOVIT!




Här är tomtearmen jag skrev om häromdagen. Äckligt snygga! Don stod i skara rondellen tills igår kväll. Då blev dom stulna av två alkisar. Pappa blev påkörd av deras bil och fick ont i benet. Vi jagade dom runt i halva stan innan dom försvann. Trés dramatiskt. Igår fick jag en massa fina paket. Fick pingvingrejer av Viktor, en bok, en film, en ring och en bok till.. Ska lägga upp en mer utförlig beskrivning och bild på det sen när jag tar mig tid.


Jag och min kusin Anja. Vi gillar icke att vara med på kort. Därav de otroligt snygga poserna.


Jag försökte demonstrera hur jag såg ut när jag åkte "Hang over" på Liseberg när det begav sig.

Nu ska jag gå ut och gå. Küss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0