Mån.. fredag!

Om en månad sticker jag till Italien!!

Ja, jag har trott att det har varit måndag hela dagen, enda sen jag vaknade. Jag ligger lite efter i tiden, har inte riktigt fattat att det är December ännu. Det som är bra är att jag endast har en julklapp kvar att köpa! Ska ner på stan och försöka hitta något snyggt.

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska få i julklapp, men jag önskar mig en massa saker (för en gångsskull).
  • Det är mest presentkort på diverse affärer såsom onoff, elgeganten, IKEA, barbarella, cdon och en massa klädsajter.
  • Nya strängar till min gitarr
  • En ny gitarr, dvs. Presentkort på musikbörsen
  • Ringar
  • Musikböcker (not, accord böcker)
  • Dust it
  • Musik DVDer
  • En ny digitalkamera
  • Boken: Contemporary Graphic Design, Charlotte & Peter Fiell
  • Pengar är alltid välkommet
  • Skivor: Simple Plan - still not getting any och simple plan. Edguy - Hellfire club, The sounds - living in america och dying to say this to you. Rolling Stones, Bruce Springsteen, Queen..
  • Ett par hörlurar
  • Filmer: Butterfly effect, Sweeney Todd, Disney filmer
Ja, så ser min "önskelista" ut just nu. Kommer säkert komma på ännu mer saker lagom till min födelsedag.
Nu ska jag som sagt ta mig ner på stan en sväng. Sen ska jag städa min lägenhet, dvs. röja (RÖJA!!) golvet på kläder, och diska. Sånt där tråkigt som måste göras.

Vi började skriva våran projektrapport idag. Och jävlar vad flummigt det blev, vi var sjukt trötta och hungriga så vi slängde bara ihop något. Den är långt ifrån klar är det värsta. Det blev en sväng till IKEA, och jag köpte en matlåda, en matta och en julklapp. Nice, nice.

Var tänkt att jag skulle åkt hem i helgen, men har inte tid med det. Jag sticker nog hem samma vecka som julaftonen är. Jag måste börja fundera på vad jag ska sysselsätta mig med på nyårsafton. Men ännu är det skapligt långt kvar.

Ha en bra kväll, allihopa. Det tänkte jag ha. Det är ju för sjutton FREDAG!
Küss

take me home, country road, to the place I belong.

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Svar: Hmm.. är du säker? Din Sofiab.blogg@...?

2008-12-05 @ 17:07:03
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

Svar: Detsamma vacker!

2008-12-05 @ 19:04:26
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0