ich bin zurück

Anlände till Jkpg runt elva i morse. Kan meddela att det är snö här. Att det är snö ända från Malmö och upp hit. I nässjö var det jätte mycket snö. Då var det skönt att man satt på ett tåg och inte behövde stå ute och frysa häcken av sig.

Utställningen vi var på i Köpenhamn var väldigt spännande. Intressant att se hur hela kroppen är uppbyggd. Alla nerverna och sånt. Man fick även se hur kroppen ser ut under diverse sjukdomar, såsom lungcancer, hjärnblödning och sånt. Skabbigt, men intressant. Vi var där runt en timme och jag har än en gång konstaterat att jag inte förstår ett ord danska. Som tur var förstod en av oss i alla fall lite danska, så vi klarade oss hyffsat bra (:

Jag och Anna hittade ett gigantiskt erotikmuseum på en sidogata som vi besökte. Det var fullt av grejer och information på fyra våningar. Vi var där i ungefär 1.5h, medan alex och fredde var utanför och väntade på oss (: Det fanns ett helt rum med kändisar och deras sexliv (inga kommentarer); Bland annat Marilyn Monroe, Drottning Victoria ("Close your eyes and think of england"), Hitler, Greta Garbo.. och James Dean var tydligen bisexuell. Vissa rum var helt psycho..

Vad vackert Köpenhamn är. Jag hade glömt hur många vackra hus det finns där! Jag är väldigt svag för gamla tegelhus, och hus med gamla fasade - och det var fullt av dom i Köpenhamn. Vi strosade omkring på Ströget och tyvärr började regna, så vi fick dra oss hemåt. Malmö var också sjukt fint. Var länge sedan jag var där sist, och jag kan verkligen tänka mig att bo där. Så otroligt vackra byggnader <3

Gott att vara hemma ändå. Har nu kollat igenom diverse bilder ifrån THFanParty. Ser ut som om det var lyckat (:
Jag måste verkligen plugga matte. Har prov på tisdag, och ja.. det kan gå hur som helst. Vi lämnade in vårt projekt i tisdags. Det känns bra, känns som om vi faktiskt kan "vinna". Jag hoppas verkligen det. Skulle vara sjukt kul..

Jag måste börja packa min väska, ska ner till gymmet och träna. Sen ska jag väl äta något också.
Vi hörs eventuellt ikväll. Küss

Kommentarer
Postat av: LINA

sv; tack snyggo,

dommvar så jävla hetttttttttttttttttta

2008-12-04 @ 14:48:11
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

Svar: Vi håller med dig! Och ville du att vi skulle skicka bild, eller? :)

2008-12-04 @ 15:28:03
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0