Fjärde advent.

Det är julafton om tre dagar! Jag fattar fortfarande inte vart tiden har tagit vägen! Denna hösten har gått betydligt mycket fortare än vanligt. Och efter idag går vi mot ljusare tider!

Elin ringde mig om tågtider, och då insåg jag att det inte är långt kvar tills vi sticker ner till Bologna. Det ska verkligen bli så himla roligt.

Som ni ser har jag bytt design, tillfälligt, kan jag säga. Den börjar redan gå mig på nerverna. Men den kommer bara att vara här under julhelgen (:

Idag ska jag ut till a6 och köpa mig ett skärp. Sen ska jag städa - igen. Ja, jag har lyckats skapa ett kaos sedan sist jag städade. Jag är bäst på det. Organiserat kaos är min grej.

Nu ska jag skriva ner en liten packningslista, om jag inte gör det kommer jag garanterat glömma alla julklappar. Som min bror gjorde förra året. Vi är ungefär på samma nivå när det gäller sådant.

Ah, något förslag på vad fasen jag ska ha på mig på galamiddagen? Aaaah.

Hörs senare, Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0