Durch diese Wand

Tjing. Är ganska off nu under julen. Inte jätte konstigt kanske.

Jag var i Skara igår, det var livat. Hade kul och träffade två personer som jag inte sett på evigheter. Det var kul att språka lite med dom i alla fall.

Ikväll blir det Pokerkväll hos min farbror. Jag suger verkligen på Texas hold'em, men det är ju kul när det väl går bra. Jag har inte riktigt lärt mig reglerna ännu. Det brukar alltid gå fort för mig att lära mig nya kortspel, men poker är jag inte alls hundra med.

Igår fick jag en julklapp av Charlotte. Så går det åt helvete i pokern tänker jag gå hem och titta på denna isället:



Jag är nöjd, typ 100 år efter alla andra, men ändå (:

Kann nicht mehr schlafen,
kann nichts mehr essen
Ich bin von deinem Anblick besessen
Ich weiß, ich weiß wie du fühlst
Ich weiß, ich weiß wann du lügst


Kommentarer
Postat av: sandra

åh, ja vill såå görna ha den! är sen sevärd? :D:D

2008-12-27 @ 01:59:17
URL: http://www.sandraaz.se
Postat av: MIRRE

Haha.. jag har inte ens fått min.. Min ligger i USA =/

2008-12-29 @ 13:19:09
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0