Capsing 26/11

En kväll som slutade på akuten. Inte för mig dock (:

Jag kanske ska beskriva vad capsning är för något?
Man sitter i en ring med varsitt dricksglas, som man har öl eller i mitt fall cider i. I mitten står ett dricksglas där alla som är med häller i lite av sin dricka så att glaset blir fullt.

Man har ett gäng kapsyler framför sig, och ska försöka kasta kapsylerna i någon annans glas. Träffar man ett glas ska personen försöka träffa mitt glas med en kapsyl. Träffar personen, så ska jag försöka träffa hennes osv. Missar jag hennes glas, eller om hon missar mitt så får man dricka upp innehållet i sitt glas.

Dock får man inte träffa glasen intill sitt glas, då får man automatiskt dricka upp sitt glas. Träffar man mittenglaset får man dricka upp det med en gång. Det är kul, kanske inte låter så, men det är kul (:


Alex i blåsväder.



Anna är alltid så här snygg.


Nadia, Andreas, Jag och Anna.


Nadia, Andreas och Jag, och ja, overallerna är jätte fula!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0