Äntligen!

Nu är projektet officiellt klart. Vi har gjort våran redovisning, och det gick jätte bra. Alla andras var verkligen jätte snygga, visst fanns det en del som var.. mindre bra, men överlag så var allting jätte bra!

Behöver jag ens nämna att vi kom för sent till presentationstillfället? Knappast.
Vi var ute på Mediamarkt (VÄRLDENS BÄSTA AFFÄR - EVER!) och skulle köpa två singstar skivor till Anna. Blev 80s och Rock. Sedan stack vi till A6 för att gå till systemet. Vi fastnade där ett tag. Under tiden tippade Alex och Anna HV 71:s matcher i mitt namn. Dom la säkert tio stycken lappar i en låda som stod inne på A6, och nu har jag tydligen chansen att vinna 10 000 kronor. Det snöade och var sjukt sega chaufförer framför oss, vilket resulterade vi att vi kom en kvart för sent. Som tur var började dom precis när vi kom, men ändå. Lite dålig stil kanske..?

Jag blev så glad när jag kom hem! Såg att jag fått paket. I paketet låg två filmer; The Crow och Trångt i kistan. Nom, nom.

Sen blev jag så glad när jag gled in på Hannahs blogg och såg allt snäll hon skrivit om mig. Jag kan fortfarande inte förstå att folk tycker att jag är duktig, men  jag bli så klart lika glad varje gång någon säger det till mig (: även om det inte alltid verkar så.

Ikväll ska vi fira att projektet är över (okej, vi har rapporten kvar som vi ska skriva på nästa vecka då vi inte har några lektioner). jag ska klå Alex i singstar då vi ska sjunga en av världens bästa låtar: Paint it black med Rolling Stones. Jag är sugen på att köpa mig ett Xbox, vill ha Guitar hero - world tour. Nackdelen är att jag antagligen bara skulle sitta och spela det hela tiden och aldrig vara i skolan ;)

Jag kanske skriver mer lite senare, ska sitta med illustrator en liten stund, och sen hoppa in i duschen.
Om vi inte hörs mer idag så ha en lika underbar fredag som jag tänker ha.

Ni är bäst.

Bara för att jag är på så sjukt bra humör måste jag lägga in en het bild på världens snyggaste Bill, och som också har fått äran att pryda mitt skrivbord för stunden:

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men, det är la klart :)

2008-12-12 @ 19:59:15
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

Vi håller definitivt med Hannah iallafall. Jag skäms också väldigt mycket att fråga efter en design/header whatever, men vet att "okej, frågar jag inte Sofia kommer jag säkert få en shitdesign.. så jag har väll inget annat val?" Hoppas du tar åt dig när jag säger - Du är bäst. På riktigt. Du har en jätte grym talang på att även illustrera!



Hela du rockar helt enkelt.

2008-12-12 @ 20:03:30
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0