Sammanfattning av år 2008


Here's to all the lovely ladies who might be waitin for the band, and thinkin one of them might make a charmin one night stand. Please don't be offended girls this song is not for you. we'll be happy to oblige you when this nasty job is through.
-
So you've been promisin the ladies a night of lovin bliss, but truth be told your far to drunk to stand up straight and piss. So give it up you lousy sods you'll not be gettin laid. and the sooner that you're out the door the sooner we'll get paid.
- Bugger off, The Dubliners


Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?

Jag satt bakom spakarna på ett flygplan (:

Höll du några av dina nyårslöften?

Ger aldrig nyårslöften.

Blev någon av dina vänner förälder i år?

Nej

Dog någon som stod dig nära?

Nej

Vilka länder besökte du?

Danmark.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?

Mera konserter!

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Vet inte. Lägger aldrig speciella datum på minnet.

Vad var din största framgång 2008?

Vet inte riktigt. Att jag fått förfrågningar angående designer och fått diverse småjobb antar jag (:

Största misstaget?
Att jag inte tog tag i mitt liv tidigare.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Skadat mig har jag gjort många gånger, men inte allvarligt.

Bästa köpet?

Min dator. Jag älskar den och kan inte leva utan den.

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och mat

Gjorde någonting dig riktigt glad?

O ja, alla människor som jag lärt känna under året har gjort mig fruktansvärt glad, då jag är väldigt dålig på att skapa nya kontakter.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?

Reden, Hilf mir fliegen - tokio Hotel
I kissed a girl - Katy Perry
Om du tvekar - Sarek
Gabriellas sång - Helen sjöholm
Poison Heart - Ramones

Antagligen många fler, men dom är de enda jag kommer på just nu.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?

Pratat mer om saker som gör mig ledsen och arg.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Gömt mig.

Hur tillbringade du julen?

Men min familj i Blomberg och Lidköping.

Blev du kär i år?

Ja, i Tokio Hotels musik.

Favoritprogram på tv?

Scrubs

Bästa boken du läste i år?

En av dom bästa var Om jag kunde drömma av Stephanie Meyer.

Största musikaliska upptäckten?
TOKIO HOTEL <3

Något du önskade dig och fick?

I juklapp önskade jag mig en Grafisk Designbok och fick den. Fick också en ring.

Något du önskade dig men inte fick?

En ny kamera och en resa till Nya Zeeland ;)

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Illa.. jag minns inte

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja, absolut. Men jag är ganska nöjd med detta året som det var.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

"Det som ligger framme"

Vad fick dig att må bra?

Många av mina vänner och den musik jag lyssnar på.

Vem saknade du?
En del.

De bästa nya människorna du träffade?

ALEX och ANNA

Årets sötaste?

Haha, jag vet inte.

Årets hetaste?

Bill Kaulitz.

Årets besvikelse?

Hmm.. kommer inte på något nu..

Årets bästa?

Peace and Love, Jönköping och kvällen med elin och charlotte (:

Årets snällaste?

Finns många som varit jätte snälla mot mig. Även om jag inte alltid förtjänat det.
Ni vet vilka ni är, och tack ska ni ha.



Detta var mitt absolut sista blogginlägg för i år.
Vi hörs igen nästa år!

Be there or be square.
Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

SNYGGING!

2008-12-31 @ 22:47:04
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Andrea

ya, i didn't understand the Hills at first either, but then I just watched it and i really love it now.

I agree with you in that there are probably other life forms on other planets, like plants ans water and stuff...but i also believe in aliens XD

My sister and I actually had a scary experience with aliens in Florida. One time just before we went to sleep, there was this really bright BLUE light outside our window!!! And there were no people outside!!! It was really scary. Also the moon went directly over our house, and the beam from the moon was only on our house!!! it was sooooo scary! I also get a wierd feelings whenever I go to Florida...like there are aliens near where I stay...its really creepy.



Happy New Year =)

2009-01-01 @ 06:21:02
URL: http://www.andreakm.blogspot.com
Postat av: FEBB

Åh herregud va fin design på bill! :D love love love!!!

2009-01-01 @ 10:47:34
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0