Två arbetsdagar kvar! (:


Om ni som befann er i Lidköpingsområdet runt fyra tiden och mot all förmodan missade att det åskade och regnade så kan jag tala om för er att det gjorde det. Ordentligt också. Jag tänkte hinna till bussen (det tar femton minuter att gå) innan regnet kom. Det gjorde jag inte. Vid busshållplatsen snubblade jag till, tappade ena skon och trampade med foten i en vattenpöl. Ja, min socka blev våt.

Skulle till Skövde också, men på vägen dit fick jag reda på att personen jag skulle träffa inte skulle hinna träffa mig. Suck. Gick lite i affärer, provade jeans sydda till pygméer och små barn. Eller så är det jag som är groteskt stor, jag vet inte riktigt. Det var i alla fall inne på Vero Moda, och deras storlekar är inte till för normalstora människor. Det förklarade C och E för mig när jag var arg och ledsen :D

Nu spelas underbara In Die Nacht, och jag bestämde mig redan för en halvtimme sedan att jag skulle gå och lägga mig, men fastnade - som vanligt - framför diverse youtube klipp.

Nu ska jag sova. Och vet ni vad? Jag kanska ska åka till Madrid i oktober. Det vore inte alls tråkigt.
Küss


A,
Dann spring ich für Dich


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0