Mina kategorier.

Jag tänkte informera lite om mina kategorier (funderar på att döpa om dom)

Dagbok  - A.k.a Allmänt

Dagens I-landsproblem - Ofta får jag dåligt samvete för att jag klagar över skitsaker, när det finns människor som skulle ge vad som helst för ett liv som mitt. Klagar på skitsaker, såsom mat, pengar och resor och sånt.

Internet / Design - Tips om hemsidor/bloggar (har inte kommit några ännu), men också information om min blogg, vad jag sysslar med och ändringar och sådant.

Musik - innehåller mest musikvideos. Allt musikrelaterat knuffas in här.

Sofias Pyssel - Mina foton, och bilder. Mest från resor.

Till verkligheten - Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om denna kategori. Den var först till för att jag skulle skriva om min flytt. Men sedan har det dykt in lite annat. Men för det mesta handlar det om diverse flyttar.

TV/Film - Inte helt otippat en kategori om film och tv.

Vitamin C - Min depp kategori. Det mesta här i är skit.

önskelista - saker jag anser att jag behöver.

Funderingar på andra kategorier;

Animationer - Det har blivit en del animationer på senaste tiden, och jag funderar på att dumpa dom här. Eventuellt ska jag döpa denna till Veckans animation.
Skola - eftersom jag ska börja läsa på högskolan så kan ju det vara passande?
Tokio Hotel - Japp, jag funderar på om dom ska få en helt egen kategori. Än så länge får dom bosätta sig under Musik kategorin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0