Hmm..

Okej, som vanligt fastnade jag här framför datorn. Det är så typiskt.
Jag slänge ihop en ny design lite hipp som happ. Det blev väl okej?


jag vet att det inte ser ut så här i alla webbläsare, men jag orkar inte sitta med det just nu. Jag är lite för trött och lat för det ;)

Hjälp?
Om någon vet hur man gör för att få avståndet mellan kommentator headern och själva kommentartexten att bli mindre så får ni gärna tala om det för mig. Jag har jämfört kodmallar och pysslat med det i någon timme nu, utan att hitta vad jag gör för fel.

Nåja, god natt!
- S

Kommentarer
Postat av: carolinhe

Skulle du kunna hjälpa mig med en snygg design ? (:

2008-08-11 @ 20:51:01
URL: http://caaroliinhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0