Fredag?


Jag är på sånt här äckligt bra humör idag. Jag borde nästan skämmas.
Då är frågan, varför? Jo, jag tror för att det är Fredag idag.

Mitt undermedvetna vet att det är fredag idag och därför är jag pigg och glad.
Jag är nöjd.


Vad ska ni göra ikväll?
Vi får se om jag hittar på något kul. Ska sova i stan i alla fall. Gottigott.
Undrar hur glad min familj kommer att bli när dom får syn på mig. Jag har min brors tröja på mig, och min mammas byxor. Att jag har hennes byxor har jag faktiskt en ganska bra förklaring till; Jag har inga långbyxor hemma just nu som jag kan sitta ner i utan att få andningssvårigheter, så därför tycker jag att jag kan låna hennes byxor utan att hon ska bli arg - eller hur? Just det.

Nu är det loünche (utalas loynsche - dvs. lunch)
Küss, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0