ett brev jag borde skickat för ett år sedan.

A,

Vi har upplevt ganska mycket tillsammans.  Du är en av få som hjälpt mig att inse att livet faktiskt är värt någonting, att det är värt att kämpa för. Att livet inte bara är svart eller vitt. Du fick mig att känna mig omtyckt och fantastisk när jag kände mig värdelös, du gav mig den styrkan jag behövde för att inte ge upp. Vi har skrämt varandra, gjort varandra sjukt oroliga, sett mycket mörker, men även delat mycket ljus och glädje. När jag umgås med dig är jag en av de starkaste människorna på jorden. Tillsammans med dig klarar jag allting. Vad som än hänt har vi alltid stannat hos varandra. Det är otroligt att du valde mig som vän. Att du orkade med alla mina frågor, att du orkade med mig när jag själv inte gjorde det. För det är jag dig evigt tacksam.

Förlåt för att vi glider isär. Men jag vill att du ska veta att jag tänker på dig så gott som dagligen. Jag finns inte alltid hos dig, men jag är alltid med dig. Jag är inte långt borta. Jag vägrar släppa taget om dig, och jag hoppas att du känner det samma för mig. Du är alldeles för underbar för att bara låtas försvinna. 

Du är ett levande bevis på att man kan klara vad som helst. Jag orkar med dig och du är min änglasyster och det kommer du alltid att vara.
"Om du är ledsen, så finns jag här. I mina ögon är du alltid populär"
/S




(Schau dich um dann siehst du mich)


Take a breath
I pull myself together
Just another step until I reach the door
You'll never know the way it
tears me up inside to see you
I wish that I could tell you something
and take it all away

Sometimes I wish I could save you
And there's so many things
that I want you to know
I won't give up till it's over
If it takes you forever I want you to know

When I hear your voice
It's drowning into whispers
You're just skin and bones
There's nothing left to take
No matter what I do I
can't make you feel better
If only I could find the answer
To help me understand

Sometimes I wish I could save you
And there's so many things
that I want you to know
I wont give up till it's over
If it takes you forever I want you to know

That if you fall, stumble down
I'll pick you up off the ground
If you lose faith in you
I'll give you strength to pull through
Tell me you won't give up cause
I'll be waiting if you fall
Oh you know I'll be there for you


If only I could find the answer
To take it all away

Sometimes I wish I could save you
And there's so many things
that I want you to know
I wont give up till it's over
If it takes you forever I want you to know 
I wish I could save you
I want you to know
I wish I could save you

Kommentarer
Postat av: Max

Me like!

2008-08-12 @ 11:55:09
URL: http://lightroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0