Du wirst für mich immer heilig sein.

Jag måste bara fråga er en sak. Vart kommer alla människor ifrån?
Under de tre senaste dagarna har jag haft dubbelt så många läsare än vad jag brukar ha.
Jag är jätte glad att ni tar er tid och kommer hit, men jag undrar hur sjutton ni hittar hit?

Förlåt för att jag inte varit på topp idag. Men mitt huvud bara snurrar, och då försöker jag hålla mig borta från datorer så gott det bara går. Jag kommer inte vara så överdrivet aktiv i helgen heller, eftersom jag inte kommer att ha tillgång till någon dator imorrn kväll eller på lördag. Ska till Jönköping på lördag och röja lite ;)

Men än en gång, tack så mycket för att ni - framför allt - kommer tillbaka.
Det gör mig väldigt glad.

Med detta säger jag och den fantastiska Salvador Dalí God natt.
Ta hand om er. Ni är värdefulla.

Küss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0