Idag är det vår.

Visst? Idag har jag mina blåa converse på mig och just nu sitter jag och kollar ut genom fönstret, och ser just nu två segelflygplan som flyger runt på himlen. Det ser så himla härligt ut, och planen blänker i solen. Jag vill också! I sommar är den en flygkurs ute på Hovby, men - den är på dagtid.

Jag ska snart stänga av datorn och ta mig in till stan. Ikväll blir det matte och en stund ute på balkongen. Jag köpte utomhusmöbler igår. Ett litet cafébord med två tillhörande stolar på Ö&B. Snyggast i världen.
Jag saknar sommaren så fruktansvärt mycket. Jag vill segla, och bara vara nere vid vattnet. Gå runt i linne och shorts och bara njuta av livet. Jag längtar tills jag ska flytta, och jag längtar så fruktansvärt mycket efter känslan av fjärilar i magen.
Have a nice day.

It starts in my toes
and I crinkle my nose
where ever it goes I always know
that you make me smile
please stay for a while now
just take your time
where ever you go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0