Mon dieu

Jag har inte varit ute och gått på jätte länge, och det känns.. konstigt. Jag gillart inte.
Igår laddade jag ner skivor med Amy Winehouse (I know!), Lifehouse (: och Plain white Ts. Har inte hunnit lyssna ännu, men jag har ca fem timmars bilresa ner till Malmö sen. Det var länge sen jag var där nu. Jag tycker om den stan, bättre än Lund. Jag ska nog flytta till Malmö någon gång. I morgon ska jag till Berlin with my family. Det kan gå precis hur som helst, antagligen kommer jag bli jätte osams med mamma och gå runt och sura, och hon kommer bli arg på mig och vi kommer sluta prata med varandra, eller så försöker vi skärpa till oss allihopa och göra något bra av resan. Det blir nog bra. Hoppas jag inte får panik på bussarna.

Ella påminde mig om att den 22 september är det scouternas dag på Liseberg. Alla med scoutskjorta slipper betala inträde, och det kommer vara en massa scoutaktiviteter och så. Var på något sånt för typ tre-fyra år sedan, och det var grymt mycket folk så man hann typ inte åka något, men det var kul ändå.

oh, om fyra månader så fyller jag 21 :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0